سایر خدمات داهی‌تجارت

صادرات به ترکیه (مشاوره و شرکت صادرات به ترکیه)

صادرات به ترکیه
مشاوره بازرگانی

صادرات و واردات از ترکیه

چگونه به ترکیه صادرات کنیم؟

حجم صادرات و واردات ترکیه و ایران

با توجه به وضعیت جغرافیایی و همچنین سیاستگذاری های کشور ایران و ارزش پول این کشورمان؛ روز به روز به بازرگانان علاقه مند به صادرات با کشورهای همسایه اضافه می شود؛ یکی ازاین کشورها با پتانسیل جذاب صادراتی، صادرات به ترکیه می باشد؛ بازرگانی داهی تجارت به عنوان شرکت صادرات به ترکیه،  با بیش از دو دهه تجربه در حوزه ثبت سفارش و ترخیص کالا، در حوزه منبع یابی صادراتی برای شرکت های مختلف ایران نیز کار کرده است؛ ما در یادداشت زیر، اطلاعاتی را در رابطه با صادرات به ترکیه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. به نقل از دنیای اقتصاد حجم نمای کلی تجارت ترکیه با ایران در سه ماه نخست 2021 در حدود 986 میلیارد دلار  صادرات و واردات از ترکیه بوده است. 

ما با انعقاد قرارداد با شما، فرآیند بازاریابی، منبع یابی و صفر تا صد صادرات و واردات کالای شما از ترکیه را بر عهده می گیریم

مشاوره و شرکت صادرات به ترکیه

شما می توانید با پرداخت هزینه های مورد نیاز و اخذ قرارداد؛ فرآیند تحقیقات بازار و همچنین بازاریابی و منبع یابی کالای خود را به ما بسپارید؛ مجموعه داهی تجارت با بهره گیری از نمایندگان و متخصصین حوزه صادرات و واردات در خاک ترکیه، به شما در جهت پیش برد اهدافتان برای صادرات به ترکیه مشاوره می دهد.

کالاهای صادراتی رایج به ترکیه تحقیقات بازار

بسیاری از بازرگانان، به دنبال صادرات کالاهای خود به کشور ترکیه هستند؛ صادرات برخی کالاها به ترکیه رایج و پرسود هستند؛ همچنین بخش زیادی از دیگر کالاها نیاز به تحقیقات بازار دارند. نمایندگان شرکت صادرات به ترکیه داهی تجارت، در کشور ترکیه می توانند وطیفه تحقیقات بازار، منبع یابی برای محصول، و صفر تا صد فرآیند صادراتی اعم از ترخیص و حمل صادراتی را بر عهده می گیرند.

روی مطلب مورد نظر کلیک کنید

از دیگر خدمات ما بیشتر بخوانید:

از جمله کالاهای صادراتی به ترکیه می توان به

مواد پلاستیکی  صادرات محصولات کشاورزی به ترکیه

صادرات خرما به ترکیه

صادرات خاویار به ترکیه

صادرات زعفران به ترکیه

صادرات فرش دستباف به ترکیه

مس، آلومینیوم، کود

سنگ های ساختمانی

ماشین الات و وسائل مکانیکی

توتون و تنباکو

چوب، کاغذ، مقوا

و دیگر کالاهای رایج از موارد قابل توجه تجاری با کشور ترکیه هستند.

لیست کالاهای صادراتی ترکیه تجارت با ترکیه

مراحل صادرات به ترکیه چگونه است؟

مراحل صادرات به ترکیه،

تحقیقات بازار و شناخت آن

دارا بودن استاندارد های معتبر و مورد تایید اروپا

تعیین قیمت صادراتی و رقابتی با توجه به کمیسیون کشور مقصد

صدور پیش فاکتور

بسته بندی و پکینگ

گواهی بازرسی کالا

صدور فاکتور و گواهی مبدا

عقد قراراد حمل و بیمه

اظهار کالا به گمرک

ترخیص صادراتی

ارسال کالا

چه کالاهایی به ترکیه صادر می شوند؟

37 درصد کل صادرات به ترکیه را صنعت پلاستیک ایران در فصل نخست سال 2021 ثبت کرده است.  مس، آلومینیوم و روی در رده های بعدی پرچم دار صادرات ایران قرار دارند. شیشه، کود، سبزیجات و میوه هم از موارد بعدی لیست صادرات به ترکیه هستند. برای مشاوره بازرگانی صادرات به ترکیه توسط شرکت صادرات و واردات ترکیه، روی متخصصین بازرگانی داهی تجارت حساب باز کنید.

واردات از ترکیه

واردات از ترکیه، یکی از امور رایج کشورمان ایران است. به واسطه صنایع تولیدی کشور ترکیه و نزدیکی استراتژیک آن به خاک ایران، بسیاری از بازرگانان راقب به واردات از ترکیه هستند. باررگانی داهی تجارت منبع یابی و واردات کالاهای بازرگانان ایرانی از خاک ترکیه را انجام می دهد. کارشناسان ما به صورت اختصاصی، فرآیند واردات و ترخیص کالای شما از ترکیه و مرز بازرگان را انجام می دهند.   

کالاهای وارداتی از ترکیه

پارچه، پوشاک، ماشین الات صنعتی نو و مستعمل، لوازم یدکی، مواد اولیه نساجی، بلور و ظروف، ظروف پلاستیکی، ژنراتور برق، کالاهای الکترونیکی و لوستر از موارد وارداتی رایج از ترکیه می باشند. 

شرکت صادرات به ترکیه مشاوره واردات و صادرات ترکیه

تجارت با ترکیه و اطلاعات جغرافیایی ترکیه

به لحاظ جغرافیایی، ترکیه با کشورهای ایران، عراق، یونان، سوریه، ارمنستان و بلغارستان هم مرز است؛ به واسطه موقعیت استراتژیک ترکیه، موقعیت های صادراتی زیادی برای این کشور محیا شده است. صادرات به ترکیه، برای ورود به دنیای بزرگ تر می باشد. بخشی از این کشور اروپایی است و در تلاش است تا با پیوستن تمام آن، رونق اقتصادی و صادراتی کسب کند. با همه این اوصاف مشاوره صادرات به ترکیه، الویت زیادی پیدا می کند. بخش گسترده ای از اقتصاد ترکیه در گردشگری و پوشاک است. این کشور به صورت گسترده در حوزه محصولات معدنی نیز فعالیت دارد.

شرکت صادرات به ترکیه

بازرگانی داهی تجارت در کنار شرکای خود؛ جز  سرشناسان شرکت مدیریت صادرات کالا به ترکیه  می باشد.با دو دهه تجربه در حوزه ثبت سفارش و ترخیص کالا از گمرکات مهم ایران، تجربه منبع یابی و صادرات به بازارهای خارجی ایران را نیز دارد. می توانید با اخذ مشاوره صادرات به ترکیه؛ از متخصصین ما در این رابطه سوال بپرسید.

منبع یابی، تحقیقات بازار در ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *