ترخیص کالا

ترخیص کالا از گمرک بندر‌عباس

ترخیص کالا بندر عباس
ترخیص کالا از گمرکات مهم ایران

ترخیص کار گمرک

 

شرکت ترخیص کالا و ترخیص کار در بندرعباس

 

گمرک بندرعباس، یکی از شاهراه های کلیدی تجاری گمرگات ایران می باشد. بیش از 50 درصد تجارت کل کشور و بخش گسترده ای از ترخیص کالا از طریق گمرکات جنوبی کشور، مثل گمرک بندرعباس یا گمرک بوشهر صورت می پذیرد.

ترخیص کالا از گمرک بندرعباس در دو گمرک شهید رجایی و گمرک باهنر انجام می شود، این دو گمرک، گمرکات زیرمجموعه گمرک بندرعباس هستند.

بازرگانی داهی تجارت با بیش از 16 سال تجربه به عنوان ترخیص کار در بندرعباس، به صورت تخصصی ثبت سفارش و ترخیص کالا در گمرک بندرعباس را انجام می دهد.

اگر به دنبال یک شرکت ترخیص کالا در بندرعباس هستید، می توانید از متخصصین داهی تجارت به عنوان ترخیص کار در بندرعباس کمک بگیرید. همچنین برای واردات ماشین الات از چین و ترخیص ماشین الات از گمرک می توانید بر روی متخصصین داهی تجارت حساب باز کنید. 

نظر مشتریان داهی‌تجارت

مدیران صنایع بزرگ کشور درباره ما چه می گویند؟

نظر مهندس ولیزاده در مورد همکاری با داهی‌تجارت

مدیر‌عامل کارخانه تورینه بافت سبز شمال

نظر مهندس عماد ثانی

مدیر بازرگانی مجموعه ثانی پلاست

نظر مهندس قاسم‌زاده

مدیر اجرایی گروه کارخانه‌جات کاریزگران

از متخصصین ما بپرسید

ترخیص کالا – ترخیص کار گمرک

بندر‌عباس دارای ۲ گمرک اصلی به نام‌های شهید رجایی و شهید باهنر می باشد. بازرگانی داهی تجارت با بیش از ۲ دهه تجربه ثبت سفارش و ترخیص کالا و همچنین داشتن تیم‌های مستقل و متخصص در هر دو گمرک بندرعباس فرآیند ترخیص کالای شما را تسهیل می‌بخشد. آموزش صادرات و واردات به شما کمک می کند تا با سرعت بیشتری پله های آشنایی با ترخیص کالا را طی کنید. 

ترخیص کار به شخصیت حقوقی یا حقیقی گفته می‌شود که با اخذ قراردادهای شفاهی یا کتبی با بازرگان، تشریفات و ترخیص امور گمرکی بازرگان و ورود آن به خاک جمهوری اسلامی را بر عهده می گیرد. در این یادداشت به معرفی شرکت ترخیص کالا بازرگانی داهی تجارت در ایران و برخی از خدمات ترخیص کاری در مهم ترین گمرک ایران یعنی بندرعباس می پردازیم. ما به عنوان یک شرکت حمل و نقل بین المللی، صفر تا صد فرآیند واردات و ترخیص کالای شما را از مبدا بر عهده می گیریم. 

ترخیص کالا در گمرک شهید رجایی – بندرعباس

گمرک بندرشهید رجایی واقع در 23 کیلومتری غرب بندرعباس می باشد. مساحت این گمرک 4800  هکتار است. بندرشهید رجایی یکی از مهم ترین گمرکات برای ترخیص کالا از بندرعباس می باشد. بیش از 70 درصد ترانزیت بنادر ایران به عهده گمرک شهید رجایی است و 90 درصد تخلیه بارهای کانتینری کشور از این بندر صورت می پذیرد. گمرک شهید رجایی به علت موقعیت استراتژیک خاص و مهم خود، جز مناطق ویژه اقتصادی ایران است که موجب توجه بازرگانان می باشد و بسیاری از تجار به دلیل موقعیت خاص این بندر، علاقه مند به ترخیص کالا از بندر شهید رجایی می باشند. همچنین برای ترخیص کالا از گمرک بازرگان و ترخیص کالا از گمرک شهریار و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی می توانید روی ترخیص کاران و مشاوران ما حساب باز کنید. 

 

ویژگی ها و مزیت های ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی

  • بیش از 50 درصد صادرات و واردات بنادر کشور را پوشش می دهد.
  • با بیش از 80 بندر بزرگ دنیا ارتباط تجاری دارد.
  • سالیانه بیش از 90 تن کالا در گمرک شهید رجایی ترخیص می شود.

گمرک شهید رجایی بیش از 40 اسکله و 35 خط کانتینری را پوشش می دهد

 

ترخیص کار بندرعباس
روی مطلب مورد نظر کلیک کنید

از دیگر خدمات ما بیشتر بخوانید:

مراحل ترخیص کالا از گمرک بندرعباس

یکی از مهم ترین پرسش های مشتریان ما مراحل و نحوه ترخیص کالا در گمرک بندرعباس می باشد. در خصوص این نگرانی، باید اعلام کنیم که مراحل ترخیص در گمرک بندرعباس تفاوتی با دیگر گمرکات کشور ندارد و به نحوه زیر می باشد:

  • دریافت پروفرما از فروشنده
  • ثبت سفارش ازسازمان های مربوطه
  • ارائه مجوز ثبت سفارش به بانک و حواله پول
  • تهیه کالا در کشور مبدا
  • حمل کالا به ایران تا گمرک مقصد
  • دریافت اسناد حمل از فروشنده
  • ارائه به بانک جهت ظهرنویسی
  • تنظیم اظهارنامه در سامانه EPL
  • دریافت کوتاژ – تعیین مسیر
  • تحویل اسناد مورد نیاز به گمرک
  • انطباق اسناد دریافتی
  • Check-in محصول با اطلاعات
  • صدور پروانه ترخیص
  • کنترل پایانی و صدور مجوز ترخیص کالا
ترخیص کالا از بندرعباس

لیست کالاهای وارداتی در گمرک شهید رجایی

از جمله کالاهای وارداتی رایج برای ترخیص در گمرک بندرعباس، می توان به کالاهای زیر اشاره کرد؛ برخی از موارد زیر، حوزه تخصصی 16 ساله بازرگانی داهی تجارت در ترخیص کالا می باشد:

  • خودرو
  • دخانیات
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • لاستیک
  • ماشین آلات راهسازی نو و مستعمل
  • لپ‌تاپ، دوربین عکاسی و دیگر کالاهای الکترونیکی
  • ترخیص تجهیزات پزشکی
ترخیص کار بندعباس شرکت ترخیص کالا بندرعباس
اگه نیاز به مشاوره دارید یا دنبال یه ترخیص کار خوب می گردید

مشاوره تخصصی ترخیص کالا

ترخیص کار بندرعباس 

بازرگانی داهی تجارت، با سالها تجربه بالا در حوزه ترخیص کالا، از جمله شرکت های ترخیص کالا در بندرعباس می باشد؛ ترخیص کاران داهی تجارت در بندرعباس با تجربه و سرعت عمل  در کوتاه ترین زمان ممکن کالای شما را با کارمزد مناسب ترخیص می کنند. همین الان با مشاورین ما برای ترخیص کالای خود تماس بگیرید.

هزینه ترخیص کالا از گمرک بندرعباس

یکی از مهم ترین سوالات بازرگانان در خصوص واردات کالا از گمرک بندرعباس، هزینه های ترخیص کالا و کارمزد ترخیص کار در گمرک بندرعباس می باشد. هزینه های ترخیص کالا از گمرک به موارد زیادی مثل:

نوع و تعرفه کالا،

حقوق ورودی،

وزن و تعداد کالا،

نرخ بیمه و کرایه،

هزینه های بارگیری، انبارداری،

و 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده آن کالا بستگی دارد.

ما شرکت ترخیص کالا در بندرعباس، شرکت ترخیص کالا در گمرک شهریار و شرکت ترخیص کالا در فرودگاه امام هستیم؛

برای ترخیص کالاهای خود می توانید روی شرکت ترخیص کالای ما حساب کنید. 

 وظایف ترخیص کار

از جمله مهم ترین وظایف یک شرکت ترخیص کالا، توجه به مسیر وارداتی بازرگان می باشد، راهنمایی و مشورت به بازرگان با دلسوزی، مهم ترین عاملی است که کمتر در میان بازرگانان دیده می شود. بعضا پیش می آید که یک بازرگان بدون ثبت سفارش کالای خود را وارد می کند، در حالی که با یک مشورت درست می توان از این مورد جلوگیری کرد. سرعت بالا و انجام امور با دقت از دیگر موارد مهم برای ترخیص کار گمرک می باشد. ثبت سفارش، اخذ مجوزات مربوطه و ترخیص کالا از جمله امور رایج انجام شده توسط ترخیص کار می باشد.

به‌طور مثال بعضا برخی کالا نیاز به اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و … دارند که یک شرکت ترخیص کالا معتبر و ترخیص کار با تجربه می تواند این امور را مدیریت کند.

مراحل کار ترخیص کار چیست؟

پس از اعلام ورود بار توسط کشتیرانی یا هر شرکت حمل دیگری، ترخیص کار موظف است به همراه اصل مدارک حمل به گمرک مقصد مراجعه کند.

در مرحله بعد ترخیص کار درخواست تقاضای قبض انبار می‌نماید. در این مرحله هزینه‌هایی چون هزینه صدور ترخیصیه و قبض انبار توسط صاحب کالا پرداخت می‌شود. اکثریت این موارد از طریق سامانه EPL  توسط ترخیص کار صورت می پذیرد.

بعد از مرحله اظهار، مبلغ واریزی برای گمرک مشخص می‌شود. در این مرحله مسیر گمرکی کالا می تواند سبز، زرد و یا قرمز باشد که در فرآیند ترخیص کالا تماما اثرگذار است.

 برای ترخیص کالا گمرک شهریار مناسب است یا گمرک بندرعباس؟

برخی از تجار از ما به عنوان ترخیص کار و شرکت ترخیص کالا سوال می پرسند که کدام گمرک برای ترخیص کالا مناسب تر است. ترخیص کالا از گمرک بندرعباس را توصیه می کنیم یا ترخیص کالا از گمرک شهریار؟! در پاسخ به این سوال مهم باید مطرح کنیم که این تماما بستگی به نوع کالا، حساسیت های شما و قرارگیری انبار نهایی شما دارد. گمرک بندرعباس به علت حجم تردد بالای ترخیص کالا و واردات کالا، عملا گمرک مناسبی برای بارهای وارداتی از کشور چین و شرق است. طبیعی است در صورتی که محصول شما به صورت زمینی از غرب وارد می شود، گمرک شهریار و یا در مواردی گمرک غرب گمرکات مناسب تری برای ترخیص کالا محصولات شما باشند. اما منطقی است که کالاهای وارداتی از چین و شرق و همچنین کالاهایی که به صورت دریایی وارد خاک سرزمین اصلی می شوند، توسر ترخیص کار متعهد و مجرب در همان گمرک بندرعباس ترخیص شوند. همچنین بعد از ترخیص کالا در گمرک بندرعباس، ترخیص کار شما می تواند با تهیه کامیون، کالاها را به مقصد انبار شما در هر کجای ایران ارسال کند. ما به عنوان شرکت ترخیص کالا و ترخیص کار در تهران و بندرعباس، متعهد به ارائه با کیفیت ترین نوع خدمات به مشتریانمان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *