ترخیص کالا

ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی

ترخیص کالا فرودگاه امام

شرکت ترخیص کالا فرودگاه امام خمینی

ترخیص کالاهای وارداتی هوایی از گمرک فرودگاه امام

فرودگاه امام خمینی واقع در اتوبان تهران – قم، یکی از فرودگاه های استراتژیک و مهم کشور است. ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی برای کالاهایی که به صورت هوایی وارد مرز کشور می شوند، صورت می گیرد. گمرک امام خمینی یکی از مهم ترین گمرکات هوایی در خاورمیانه است. بازرگانی داهی تجارت به عنوان ترخیص کار فرودگاه امام خمینی  به ارائه خدمات به شما می پردازد.  بازرگانی داهی تجارت شرکت ترخیص کالا در ایران است که در پنج گمرک بزرگ ایران در طول 20 سال به ارائه خدمات می پردازد. 

ترخیص کار فرودگاه امام 

  • فرودگاه امام خمینی در 30 کیلومتری جنوب جاده تهران – قم قرار دارد.
  • حجم واردات این فرودگاه بیش از 100 هزار تن در سال ثبت شده است.
  • نزدیک به 10 درصد واردات ایران در سال 93 از طریق ترخیص گمرک فرودگاه امام خمینی اتفاق افتاده است.
  • واردات و صادرات کالا از طریق مرز هوایی این گمرک توسط شرکت ترخیص کالا فرودگاه امام خمینی صورت می گیرد.
  • گمرک فرودگاه امام خمینی دارای یک موقعیت استراتژیک برای تجارت و دسترسی به اتوبان های ترانزیتی تهران دارد. داهی تجارت به عنوان شرکت ترخیص کالا از فرودگاه امام به صورت تخصصی به ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی می پردازد. ما ترخیص کار فرودگاه امام هستیم و به فرآیند صفر تا صد ترخیص کالای شما کمک خواهیم کرد.

 

روی مطلب مورد نظر کلیک کنید

از دیگر خدمات ما بیشتر بخوانید:

هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی

بازرگانی داهی تجارت، نزدیک به دو دهه است که به عنوان ترخیص کار در گمرکات ایران فعالیت می کند. ترخیص کالا در گمرک بندرعباس، ترخیص کالا در گمرک بازرگان، ترخیص کالا در گمرک شهریار و بندرامیرآباد از جمله  گمرکات حوزه فعالیت بازرگانی داهی تجارت است. ترخیص کاران ما در گمرک فرودگاه امام خمینی، با تجربه بالای تئوری و عملی خود به شما کمک می کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بار خود را ترخیص کنید. ما شرکت ترخیص کالا در فرودگاه امام خمینی هستیم.

گمرک فرودگاه امام خمینی برای ترخیص چه کالاهایی مناسب است؟

  • گمرک فرودگاه امام خمینی برای ترخیص کالاهای کم حجم مناسب است.
  • همچنین سرعت نقل و انتقال و ترخیص کالا در این گمرک بالاتر است.
  • واردات کالاهای سنگین به علت هزینه بالای حمل هوایی، در این گمرک توصیه نمی شود.
  • داهی تجارت، ترخیص کار گمرک فرودگاه امام است که با سرعت بالایی به ترخیص کالای وارداتی و صادراتی از فرودگاه می پردازد. 

ویژگی های گمرک فرودگاه امام خمینی برای ترخیص کالا

  • مساحت گمرک فرودگاه امام خمینی 27 هزار متر مربع است.
  • گمرک فرودگاه امام خمینی توان پذیرش کالا تا 30 هزار تن برای هر بازه زمانی را دارد.
  • این گمرک متشکل از انبار های تخصصی، قفسه بندی های مدرن و سیستم های سرمایشی با حجم پذیرش بیش از 60 تن می باشد.

این ویژگی ها در کنار  تجربه ی یک ترخیص کار موفق به عنوان ترخیص کار فرودگاه امام کمک می کند. 

ترخیص کار فرودگاه امام خمینی تهران شرکت ترخیص کالا تهران فرودگاه

همین حالا از متخصصین ما بپرسید

محاسبه هزینه ترخیص کالا در گمرک فرودگاه امام خمینی، تفاوت زیادی با دیگر گمرکات کشور ندارد. برای محاسبه هزینه های ترخیص و کارمزد های مربوط به آن باید پروفرمای کالای خود را به مشاورین بازرگانی داهی تجارت ارسال بفرمایید. شرکت ترخیص کالا در گمرک فرودگاه امام  ما به صورت فوری به بررسی ترخیص کالاهای شما می پردازند. 

ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی، هزینه های ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی چون دیگر گمرکات کشور متشکل از:

  • ارزش، نوع و تعداد کالاست.
  • نرخ بیمه و کرایه
  • هزینه های انبارداری، تخلیه و بارگیری
  • عوارض و معافیت های گمرکی
  • مالیات بر ارزش افزوده

مقررات گمرکی کالا و ارز در فرودگاه امام خمینی را می توانید از سایت هواپیمایی ایران مطالعه کنید. 

نکات مهم در ترخیص کالا از فرودگاه امام

واردات و ترخیص کالا، از فرآیندهای  تجاری مهم در ایران هستند؛ به واسطه عدم وجود اطلاعات کافی و خلق قوانین خلق الساعه، یکی از بزرگترین چالش های بازرگانان، بی اطلاعی از قوانین روز واردات و ترخیص کالاست، که در بسیاری مواقع موجب بروز اثرات نامطلوبی  برای بازرگانان می شود. بازرگانی داهی تجارت با 20 سال تجربه به عنوان شرکت ترخیص کالا از فرودگاه امام به ارائه خدمات ترخیص کاری در این فرودگاه می پردازد. 

تخصیص ارز برای ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی 

تخصیص ارز مهم ترین قدم بعد از ثبت سفارش برای ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی است. تجار برای آنکه بتوانند کالای خود را ترخیص کنند، باید مجوز کد تخصیص ارز را از بانک مرکزی دریافت کرده و، به شکلی بانک مرکزی پولی که برای حواله لازم می باشد را تایید کند.

برای جلوگیری از بروز چالش و مشکل در ترخیص کالا از فرودگاه امام، یک نکته خیلی مهم که بازرگانان نسبت به آن بی توجه هستند، این نکته است که طبق قواعد جدید، دریافت کد تخصیص ارز ممکن است تا یک ماه به طول بیانجامد. به همین دلیل باید در نظر داشت که در تعهدات واردات و قرارداد های خودمان با مشتریان یا کارخانه، زمان تحویل را حتی تا یک ماه دیرتر در نظر بگیریم. برای کسب اطلاعات بیشتر از تخصیص ارز، می توانید مقاله مرتبط با آن را بخوانید. 

ثبت سفارش، قدم مهم در ترخیص کالا از فرودگاه امام

برای ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی، اولین و مهم ترین قدم اخذ مجوز واردات و ثبت سفارش است.

یکی از مواردی که در واردات تجار به آن توجهی ندارند، اخذ مجوز ثبت سفارش کالا است؛ بعضی از بازرگانان عادت دارند که زودتر از هر اقدامی در یک عادت اشتباه کالای خود را انتخاب و وارد خاک ایران می کنند، با وجود این که در بسیاری ازاین موارد کالا نیاز به مجوزهایی دارد که عدم توجه به این مورد موجب بروز مشکلاتی برای ترخیص کالا می شود. به همین دلیل برای ترخیص کالا از فرودگاه امام، به صورت جدی توجه داشته باشید که یک شرکت ترخیص کالا از فرودگاه امام که با تجربه حرفه ای تر است، فرآیند ثبت سفارش شما را بر عهده بگیرد. کاربرد ثبت سفارش کالا قبل از واردات و ترخیص از فرودگاه امام خمینی  آن است که در صورت وجود پیش نیاز، واردات کالا ثبت نمی شود و شما قبل از وارات و خرید کالا می توانید مشکلات احتمالی آن را برطرف کنید.

ترخیص کالا از فرودگاه امام ترخیص کار فرودگاه امام

اهمیت تعرفه کالا در ترخیص کالا از فرودگاه امام ! 

در خیلی از موارد به دلیل شباهت و نزدیکی کالاها و عدم شناخت تجار از کد تعرفه و HS CODE  کالا در ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی، احتمال دارد کد تعرفه کالا با بی توجهی ثبت شود؛ این موارد را به صورت جدی با ترخیص کار فرودگاه امام  پیگیری کنید و با شرکت ترخیص کالا فرودگاه امام  خود به اشتراک بگذارید، عدم توجه لازم به این مورد در خیلی از موارد موجب جریمه های سنگین و عدم ترخیص موفق از فرودگاه امام می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *