مقالات

ترخیص ذرت و خوراک دام

واردات ذرت

وادرات و ترخیص ذرت از گمرک و ترخیص کنجاله سویا از گمرک، یکی از امور مهم برای دامداران کشورمان است. واردات ذرت و کنجاله ذرت از روسیه، برزیل و اوکراین از جمله تجارت های رایج در گمرکات شمالی و جنوبی ایران می باشد. بازرگانی داهی تجارت با دو دهه تجربه در حوزه ترخیص کالا از گمرکات مهم ایران تجربه واردات از گمرک امیر اباد ، آستارا، بندرعباس و بندرامام خمینی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

واردات خوراک دام و طیور

کُنجاله یا تفاله بازماندهٔ جامدی است که پس از روغن کشی از دانه های روغنی به‌جا می‌ماند. کنجاله‌ها از نظر پروتئین و مواد غذایی غنی هستند و برای خوراک‌دهی به ماکیان، ماهی‌ها و دیگر حیوانات ارزشمند هستند. کنجاله‌ها را معمولاً پیش از فروش به قطعات کوچک‌تر می‌شکنند یا آرد می‌کنند.  کنجاله ها به عنوان خوراک دام مورد استفاده می گیرند و واردات آنها امری رایج به خاک کشورمان است.  واردات خوراک دام و طیور و واردات ذرت از جمله خدمات تخصصی داهی تجارت است.

واردات ذرت از روسیه برزیل واردات خوراک دام
روی مطلب مورد نظر کلیک کنید

از دیگر خدمات ما بیشتر بخوانید:

ترخیص خوراک دام و طیور

داهی تجارت یکی از شرکت های بازرگانی پیشرو ایران در حوزه واردات خوراک دام، واردات ذرت، کنجاله ذرت و یکی از واردکنندگان و ترخیص کنندگان کنجاله سویا از گمرک می باشد. واردات کنجاله سویا  نیز همچون واردات ذرت از روسیه به صورت رایج صورت می پذیرد؛ برزیل و اوکراین نیز دیگر کشورهایی هستند که ایران از آنها واردات ذرت انجام می دهد. با متخصصین ما برای واردات ذرت تماس بگیرید تا در کنارتان باشیم و مراحل صفر تا صد واردات خوراک دام و طیور را برایتان شرح دهیم.

ترخیص ذرت از گمرک

واردات ذرت دامی، یکی از محصولات کشاورزی مهم در کشورمان ایران است؛ ذرتی دامی به عنوان خوراک دام و خوراک طیور  مورد استفاده قرار می گیرد و نقش اثرگذاری در صنعت در پرورش دام و پرندگان دارد. 
مسائل مهمی در بخش واردات ذرت دامی مطرح است. شرایط واردات ذرت دامی و واردات خوراک دام، مراحل واردات، خرید آن از کشور خارجی، انجام امور آزمایش های آن و اخذ گواهینامه های استاندارد برای واردات ذرت یکی از چالش های جدی پیش روی واردکنندگان ذرت و کنجاله است. بازرگانی داهی تجارت با دو دهه تجربه اختصاصی در حوزه واردات خوراک دام و طیور، به صورت اختصاصی فرآیند صفر تا صد واردات ذرت، کنجاله سویا و خوراک دام و ترخیص ذرت از گمرک را بر عهده می گیرد. به تجربه 20 ساله ما اعتماد کنید و در امر ترخیص و واردات خوراک دام از ما در بنادر اصلی ایران کمک بگیرید.

واردات ذرت از روسیه و برزیل

کد تعرفه ذرت بذری برای واردات شمامل Hs Code  10051010 است. همچنین کد تعرفه و  Hs code سایر دانه های ذرت شامل تعرفه 10051090 می باشد. کد تعرفه ذرت شیرین یخ زده 07104000 می باشد. کد تعرفه گندم دامی نیز 10011910. ذرت دامی هم شامل تعرفه 10059010 است و حقوق ورودی آن 4 درصد می باشد. واردات ذرت از روسیه و  وادرات ذرت از برزیل  از رایج ترین موارد واردات خوراک دام و طیور به کشورمان است.

واردات ذرت واردات خوراک دام و طیور

مجوزهای لازم برای واردات ذرت و خوراک دام

برای واردات ذرت، مهم ترین مجوزهای لازم، مجوز بهداشت و مجوز از اداره دامپزشکی و حفظ نباتات است. داهی تجارت فرآیند صفر تا صد واردات ذرت و واردات خوراک دام و طیور شما را از گمرکات بزرگ ایران به صورت دریایی و زمینی به شکل واردات ذرت از روسیه، واردات ذرت از برزیل و اوکراین بر عهده می گیرد.

شرکت های وارد کننده ذرت و خوراک دام

 در کنار شرکت های تعاونی که در امر تولید ذرت فعال هستند، شرکت های وارد کننده خوراک دام و طیور نیز به صورت جدی در امر واردات ذرت و واردات خوراک دام و طیور فعال هستند. تعداد زیادی شرکت وارد کننده ذرت و خوراک دام و طیور تحت نظارت دولت و با اختصاص یافتن ارز دولتی اقدام به وارد نمودن  کالای اساسی ذرت به ایران می کنند. از جمله  بیشترین میزان واردات کالای اساسی واردات ذرت دامی تعلق دارد که از نظر کیفی دارای استاندارد هایی است که شرکت های وارد کننده خوراک دام و طیور ملزم به رعایت آن هستند. ترخیص ذرت از گمرک و ترخیص خوراک دام و طیور از گمرک تخصص داهی تجارت است. برای دریافت مشاوره از فرآیند واردات خوراک دام با متخصصین ما تماس بگیرید.

 

 

اگه نیاز به مشاوره دارید یا دنبال یه ترخیص کار خوب میگردید

همین حالا از متخصصین ما بپرسید

ترخیص ذرت از گمرک ترخیص خوراک دام و طیور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *