مقالات

واردات و ترخیص ماشین الات صنعتی و خط تولید

واردات ماشین آلات

ترخیص ماشین الات از گمرک

واردات ماشین آلات و ترخیص ماشین آلات از گمرک، با توجه به نیاز اساسی کشور به تولید و ماشین آلات خارجی و همچنین شرایط نامساعد تحریم ها، همواره در سالهای اخیر جز الویت های تولیدکنندگان کشورمان بوده است.

ترخیص ماشین الات گمرک بندرعباس

بازرگانی داهی تجارت با بیش از دو دهه تجربه در حوزه واردات ماشین الات و ترخیص ماشین الات از گمرک، به صورت اختصاصی می تواند در واردات ماشین الات صنعتی و کشاورزی به صورت نو و مستعمل، به بازرگانان و تولیدکنندگان کشورمان خدمات رسانی کند. ترخیص ماشین الات از گمرک بندرعباس، شهریار و بازرگان از خدمات رسانی های مهم بازرگانی داهی تجارت می باشد.

واردات ماشین الات صنعتی خط تولید

واردات ماشین آلات خط تولید و صنعتی

اصولا واردات ماشین الات صنعتی و خط تولید در کشورمان به دو صورت رایج صورت می پذیرد. واردات ماشین الات از چین یا آلمان و دیگر کشورهای صنعتی جهان و همچنین واردات ماشین الات استوک از ترکیه، چین، المان، مجارستان و دیگر کشورهای پیشرو در حوزه صنعت و تولید صورت می پذیرد. ترخیص ماشین الات از گمرک اصولا در دو شرایط زیر است:

  • واردات ماشین الات نو
  • واردات ماشین آلات مستعمل و استوک
روی مطلب مورد نظر کلیک کنید

از دیگر خدمات ما بیشتر بخوانید:

واردات ماشین آلات از چین

اولین قدم در واردات ماشین الات از چین و دیگر کشورها به خاک جمهوری اسلامی، بررسی کد تعرفه کالا می باشد، با توجه به این که گمرک ایران از سخت گیری های خاص خود بهره می برد، برای یک ثبت سفارش موفق و جلوگیری از پرداخت جریمه های سنگین، اولین قدم را جدی بگیرید. واردات ماشین الات از چین به شدت در کشورمان رایج می باشد و نزدیک به 43 درصد واردات ماشین الات در کشورمان از چین بوده است.  اصولا 4 رقم ابتدایی تعرفه روی کالاها جهانی است و مابقی آن توسط تعرفه های رایج در گمرک ایران مشخص می شود. از تولیدکننده و یا فروشنده معتبر و معتمد خود بخواهید که کد HS CODE کالای شما را تقدیمتان کند و با مشورت ترخیص کار حرفه ای و هم صنعت های خودتان بهترین تصمیم را در جهت شروع فرآیند واردات ماشین آلات خط تولید و صنعتی خود را بگیرید.

واردات ماشین الات دست دوم از چین ترکیه آلمان

واردات ماشین الات استوک (دست دوم)

با توجه به گران بودن برخی از خط های تولید و ماشین الات صنعتی، واردات ماشین آلات استوک و خطوط تولید مستعمل و دست دوم در الویت واردات برخی تولید کنندگان قرار می گیرد. قبلا در یک یادداشت به صورت تخصصی مراحل و فرآیند واردات ماشین الات استوک (دست دوم) و ترخیص ماشین الات از گمرک را بررسی کردیم که می توانید آن را با کلیک بر روی لینک زیر مطالعه کنید. ما با دو دهه تجربه حرفه ای در حوزه اخذ معافیت های گمرکی و اخذ مجوز واردات ماشین الات استوک (مستعمل)، تا به نتیجه رسیدن هدفتان در کنار شما هستیم.

برای واردات ماشین آلات استوک (دست دوم)،

باید دو شرایط زیر را به کارشناس صنایع اثبات کنیم:

  • کالا در خاک جمهوری اسلامی تولید نمی شود.
  • و یا کالای تولید شده در خاک ایران، کیفیت و توان اجرایی برای تولید را ندارد.

وادرات ماشین آلات استوک از ترکیه و آلمان

ترکیه و آلمان دو کشور فعال در حوزه واردات ماشین آلات صنعتی و خط تولید هستند. ما درک می کنیم که با توجه به تحریم ها، یکی از مهم ترین نگرانی های تولیدکنندگان نحوه پرداخت و اعتماد به فروشندگان خارجی در کشورهای چین، ترکیه، آلمان و مجارستان است. برای واردات ماشین الات استوک دست دم از آلمان و ترکیه، می توانید به دفاتر ما در ترکیه وآلمان و نمایندگانی که با آنها بیش از یک دهه کار می کنیم، اعتماد کنید. ما در فرآیند صفر تا صد واردات ماشین الات دست دوم از ترکیه و آلمان در کنار شما هستیم.

ثبت سفارش و ترخیص ماشین الات

ثبت سفارش و مراحل واردات ماشین آلات خط تولید و صنعتی

اعلام کردیم که اولین قدم برای واردات ماشین آلات، بررسی دقیق کد تعرفه، نیازمندی ماشین الات به اخذ مجوز از سازمانی خاص یا خیر، دریافت پروفرما، ثبت سفارش و اقدام برای واردات کالا می باشد.  برای واردات ماشین الات از چین و ترخیص ماشین الات از گمرک و همچنین ترخیص ماشین الات از گمرک بندرعباس در کنارتان هستیم. 

واردکننده ماشین الات صنعتی و خط تولید

بازرگانی داهی تجارت، به عنوان واردکننده ماشین الات نو و دست دوم صنعتی و خطوط تولید، نزدیک به دو دهه است که در بازارهای بین المللی فعالیت می کند. ما همه تلاشمان را می کنیم تا تا  امن ترین خدمات را در این روزهای سخت اقتصاد ایران برای شما مهیا کنیم. مشاورین ما برای واردات ماشین الات با کیفیت با فرایند وارداتی امن و ترخیص موفق، از ابتدا تا انتها در کنار شما هستند.

ترخیص قطعات اولیه از گمرک

ترخیص قطعات اولیه خطوط تولید و ماشین آلات صنعتی نیز یکی دیگر از موارد مهم برای تولیدکنندگان می باشد. قطعات اولیه ماشین الات صنعتی اصولا مشمول معافیت گمرکی نمی شوند، اما در دیگر موارد در صورت دارا بودن شرایط می توانید روی متخصصین داهی تجارت برای معافیت گمرکی ماشین آلات خود از حقوق گمرکی حساب باز کنید.

همین حالا از متخصصین ما بپرسید

روی مطلب مورد نظر کلیک کنید

از دیگر خدمات ما بیشتر بخوانید:

واردات انواع ماشین الات

بازرگانی داهی تجارت به عنوان متخصص وادرات ماشین الات، واردات انواع ماشین الات از گمرکات ایران را انجام می دهد. 

از جمله واردات و ترخیص ماشین الات از گمرک، می توان به ترخیص ماشین الات از گمرک و واردات رایج برخی از موارد زیر اشاره کرد:

واردات و ترخیص ماشین الات نساجی

واردات خطوط تولید و ماشین الات صنعتی

واردات ماشین الات چاپ

واردات ماشین آلات بسته بندی

ترخیص و وادرات کمباین

ترخیص و واردات دستگاه چاپر

ترخیص و واردات قطعات خودرو

وادرات ماشین آلات توزین و باسکول ها

ترخیص ماشین الات کمپرسور هوا و مایعات

ترخیص و واردات کوره سوزاندن زباله بیمارستانی

ترخیص و واردات ماشین آلات راهسازی مثل بولدوزر و لودر و گریدر

ترخیص و واردات ماشین آلات آزمایشگاهی و استریلیزه کننده ها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *